Service & contact

Berging & Pechhulp
24/7 weer op weg

+31 88 3747 290 berging@wolves.nl

Vervangend vervoer
met Drive On

+31 88 3747 200 info@driveon.nl

Algemeen
Voor andere vragen

+31 88 3747 290 berging@wolves.nl

Meld pech
direct online

Welke hulp heb je nodig? Laat ons weten om welk voertuig het gaat, dan nemen wij contact met je op en weet je snel waar je aan toe bent.

Stap 1/4: kies je voertuig

  • auto
  • bus
  • trekker
  • motor
  • scooter
  • fiets
Ander voertuig? Neem dan contact op.

Kenteken en omschrijving

Geef het kenteken van je voertuig op en een
korte omschrijving van de reden dat je deze
melding doet.

Stap 2/4: welke pech?

Terug Volgende

Locatie van
het voertuig

Geef je locatie door. Dit kan automatisch of
door zelf de locatie in te vullen.

Stap 3/4: waar sta je?

Mijn device kan mijn
locatie doorgeven
Terug Volgende

Hoe kunnen
we je bereiken?

Na het invullen van je gegevens en het klikken op
verstuur nemen wij jouw melding direct in
behandeling. Wij nemen snel contact met je op via het
ingevulde telefoonnummer. Je ontvangt tevens een
bevestiging van deze melding in je e-mail.

Je kunt erop vertrouwen dat wij jouw persoonlijke gegevens verwerken volgens onze privacy policy.

Stap 4/4: vul je gegevens in

Terug

Veelgestelde vragen

  • Kan ik de eindbestemming nog wijzigen?

    Ja, je kunt de eindbestemming nog wijzigen zolang het voertuig nog niet onderweg is. Check voor de tijd nog wel even bij jouw verzekering of mobiliteitsservice of die akkoord gaat met de eventuele extra kosten. Bel ons, dan overleggen we wat de mogelijkheden zijn. 

  • Ik sta met pech en ben hier niet voor verzekerd. Wat kost het als ik pechhulp via jullie vraag?

    Wat vervelend, we komen je graag helpen. We rekenen hiervoor vaste tarieven, die afhangen van de afstand en het tijdstip. Het beste kun je ons even bellen, dan vertellen we je aan de telefoon hoeveel we in rekening brengen. We proberen ter plaatse de pech te verhelpen. Als dat niet mogelijk is, brengen we jouw voertuig naar de gewenste locatie. Dat kan je werk- of thuisadres zijn of de garage.

  • Kun je mij vertellen of mijn voertuig al is aangekomen op het adres dat ik heb doorgegeven?

    Jazeker, dat kunnen we je vertellen. Het enige dat we daarvoor hoeven te weten is het kenteken van het voertuig. Je kunt ons tijdens kantoortijden bellen, van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur. 

  • Kunnen jullie mijn voertuig naar elke gewenste bestemming brengen?

    Ja, we brengen jouw voertuig naar elke gewenste bestemming in Nederland. Het is belangrijk dat je van te voren hebt overlegd met de instantie die voor jou de kosten overneemt. Dat is jouw verzekeringsmaatschappij, de mobiliteitsgarantie van jouw autodealer of de Alarmcentrale. 

  • Ik wil als garagehouder een auto laten ophalen of transporteren. Kan dat?

    Jazeker, dat is mogelijk. Hiervoor gelden twee verschillende tarieven: spoed (binnen twee uur) of later de dag. Deze tarieven zijn inclusief 50 kilometer. Is de afstand groter, dan komt er een bedrag per kilometer bij. Neem contact met ons op voor de kosten.

Contact

img2